Ce mai este nou?

Iulie 2015: Reincarca-ti cartela SIM prin Wallet LibraPay, simplu si rapid
021 20 88 088  -  Email LibraPay

FAQ pentru comercianti

Intrebari si raspunsuri (FAQ)

1. Cum pot oferi plata cu cardul clientilor mei prin LibraPay?

Pentru implementarea serviciului de plata online prin LibraPay trebuie sa ne contactezi prin e-mail la librapay@librabank.ro sau prin telefon 021 20 88 088 (luni-vineri: 09-18).

2. Care este perioada de decontare?

Perioada de decontare standard este T+1, adica in 24 de ore de la data incasarii tranzactiei. In anumite conditii decontam si in aceeasi zi, la T+0. Decontarea T+0 este disponibila in functie de mai multe criterii, legate de domeniul de activitate, dimensiunea firmei, vechimea acesteia, etc. Pentru a beneficia de acest tip de decontare te rugam sa ne contactezi la e-mail: librapay@librabank.ro sau prin telefon: 021 209 56 66.

3. Care este comisionul perceput per tranzactie?

Comisioanele percepute per tranzactie sunt atractive. Insa pentru a obtine o oferta personalizata in functie de business-ul tau te rugam sa aplici aici.

Comisioanele percepute nu sunt purtatoare de TVA.

4. Ce carduri sunt acceptate?

Sunt acceptate toate cardurile emise sub sigla VISA, VISA Electron, MasterCard si Maestro.

5. Unde vad comenzile platite pe site cu cardul bancar?

LibraPay iti pune la dispozitie o interfata de administrare si raportare “user-friendly” integrata direct in aplicatia Libra Internet Banking. Aici iti poti vizualiza, aproba sau anula toate comenzile online efectuate prin LibraPay. Astfel, ai acces la comenzile si conturile tale intr-o singura interfata, putand realiza si diverse operatiuni bancare: ordine de plata, schimburi valutare, extrase de cont, etc.

6. Am nevoie de un certificat SSL pentru a putea accepta plata cu cardul bancar la mine in site?

Comunicarea cu serverul LibraPay este deja securizata SSL, insa iti recomandam ca si pagina ta de checkout sa fie securizata.

7. Unde pot seta IPN-ul?

IPN-ul se poate seta din Sandbox LibraPay prin trecerea adresei la care se afla fisierul IPN.

8. Unde pot vedea comenzile de test efectuate?

Toate comenzile realizate pentru testarea serviciului de plati online pot fi vizualizate in mediul de test Sandbox LibraPay.

9. Cum pot testa IPN-ul?

IPN-ul nu se poate testa de catre comerciant. Buna functionare a acestei functionalitati se testeaza de catre echipa de suport LibraPay.

10. Cat de repede pot implementa solutia de plati online LibraPay?

De la data semnarii cererii de aderare implementarea serviciului de plati online LibraPay se va putea face in maxim o saptamana.

11. Pentru ce platforme exista plugin-uri pentru implementarea modulului de plati online LibraPay?

Momentan oferim plugin-uri pentru urmatoarele platforme: PHP, .Net, CsCart, InterSpire, Magento, OpenCart, PrestaShop, osCommerce, Joomla, ShopMania, WHMCS, Drupal, WooCommerce.

Nu ai gasit raspuns la toate intrebarile tale? Contacteaza-ne aici.